اطلاع رساني بمنظور ارتقاء سطح آگاهي مردم براي پيشگيري از پيامدهاي حوادثي چون زلزله ، سيل ، آتش سوزي و بحرانها امري ضروري است .
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري مسئول نمايشگاه ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه با اعلام اين مطلب گفت: روزانه 2 تا 3 مورد زلزله در سطح استان ثبت مي شود كه هر چند درجه آن پائين و بين 2 تا 3 ريشتر است اما اين نشان مي دهد كه بايد آماده باشيم.

وي كه در حاشيه برگزاري چهارمين نمايشگاه ايمني و حوادث سخن مي گفت افزود: در مانور سراسري زلزله و ايمني كه بطور همزمان در 2 هزار و 350 مدرسه استان و براي حدود 200 هزار دانش آموز برگزار شد كار گروههاي ستاد حوادث غير مترقبه استان شركت داشتند و وظايف خود را به نحو مطلوب انجام دادند. ملك ثابت گفت: در چهارمين نمايشگاه ايمني و حوادث كه با همكاري ادارات شركتها و سازمانهاي دولتي استان برگزار شده دستگاههاي مربوط با به نمايش گذاشتن تجهيزات و امكانات موجود در قالب 41 غرفه آمادگي و توانمندي خود را براي امداد رساني به مردم هنگام بروز حوادث نشان دادند وي توزيع بروشور ، عكس، CD  آموزشي، برگزاري مسابقات بين بازديد كنندگان و انجام عمليات اطفاء حريق توسط مأموران آتش نشاني را از جلسه فعاليتهاي اين نمايشگاه بر شمرد و گفت: سايت  http://yazdhavades.ir/ براي اطلاع رساني و دريافت نظرات و پيشنهادات مردم راه اندازي شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا